Durerile – un simptom de neignorat

16 11 2009

Durerile sunt un simptom important prin care organismul ne comunica faptul ca ceva nu este in regula sau ca nu functioneaza corespunzator. Fiecare femeie isi cunoaste corpul si trebuie sa stie cum sa faca diferenta intre o durere banala si o durere care trage discrete semnale de alarma:

Durerile in piept nu sunt deloc de neglijat: pot semnala o pneumonie sau un atac de inima. Problemele legate de inima se manifesta de cele mai multe ori ca un disconfort si se pot localiza nu numai in piept, ci si in gat, maxilar, umar, brat sau abdomen si sunt uneori insotite si de senzatii de greata.

Durerile puternice de cap necesita atentie medicala urgenta deoarece pot semnala o hemoragie la nivelul creierului, un anevrism. Daca durerea de cap nu poate fi asociata cu nimic (o raceala sau o migrena) este indicat sa ne prezentam la doctor in cel mai scurt timp.

Durerile de spate sau intre omoplati pot fi un semn al afectiunilor renale sau afectiuni ale coloanei si este de recomandat sa programam o vizita la medic.

Durerile severe abominale pot semnala o apendicita sau afectiuni pancreatice si blocaje intestinale, pe cand durerile in muschii gambei pot fi un simptom al trombozelor: un cheag de sange astupa venele picioarelor si poate conduce la afectiuni severe.

Acorda o atentie deosebita semnalelor pe care organismul tau le transmite si viziteaza periodic medicul de familie! Nu uita: un corp sanatos este un corp frumos!

 

la_mignonne_dureri





Apa-esentiala in orice dieta

4 11 2009

Acopera aproximativ trei sferturi din Planeta Albastra, reprezinta doua treimi din fiinta umana, sta la baza crearii Universului, este vitala si asigura perpetuarea speciei umane – in toate aceste situatii vorbim despre apa.

Apa nu ne face sa castigam kilograme in plus, dar nici sa pierdem, este pur si simplu elementul de care nu ne putem lipsi in lupta pentru supravietuire. Important de stiut este ca apa are numeroase avantaje care se pot transforma in adevarati aliati atunci cand ne propunem sa incepem lupta cu kilogramele in plus: ne da o senzatie de satietate care ne ajuta sa ne ridicam mai repede de la masa.

La Mignonne iti recomanda sa iti asculti nevoile organismului, sa te hranesti sanatos si sa te hidratezi (minim 1,5 litri pe zi) pentru a da corpului tau starea de bine de care are nevoie pentru a functiona la capacitate maxima. Lipsa apei din organism ne poate face sa ne simtim lipsiti de vlaga, fara energie si fara chef de viata. Este indicat sa nu ajungem la senzatia de sete, ci sa ne hidratam inainte ca organismul nostru sa-i resimta lipsa.

De asemenea, apa asigura o buna digestie. Ea dizolva alimentele si transporta elementele nutritive in organism, ajuta la combaterea constipatiei, intareste sistemul imunitar, da stralucire tenului. Pentru o mai buna digestie si pentru a-ti curata organismul, La Mignonne iti recomanda sa bei un pahar cu apa cu jumatate de ora inainte de fiecare masa.

La_Mignonne_apa_hidratare





Alimente care reduc nivelul stresului

3 11 2009

Atunci cand nimic nu iti mai merge asa cum ai planuit, cand esti mereu in conflict cu cei din jurul tau, nu te mai poti bucura de frumusetea naturii, de lucrurile simple, cand simti ca timpul a devenit neincapator pentru toate proiectele tal si esti foarte irascibila chiar la probleme minore, inseamna ca nivelul de stres a atins punctul maxim.

Daca te regasesti in situatiile de mai sus, atunci este timpul sa iei masuri. Nu lasa stresul sa puna stapanire pe viata ta!

Incearca sa adopti un stil de viata sanatos, care iti va aduce, cu siguranta, mult mai multe beneficii. La Mignonne stie ca la inceput totul pare greu, asa ca a creat special pentru tine o lista de alimente recunoscute pentru efectele lor relaxante:

Stiati ca portocalele – adevarate resurse de vitamina C – reduc nivelul de stres si aduc in limite normale presiunea sangelui si nivelul de cortizol? Orienteaza-te si catre cartofii dulci – sunt un adevarat remediu atunci cand stresul este imposibil de controlat: satisfac nevoia de carbohidrati, contin beta-caroten si foarte multe vitamine.

Prunele uscate contin mult magneziu, relaxeaza musculatura, ajutand astfel la eliminarea stresului si la instalarea bunei dispozitii.

Carnea de curcan contine un aminoacid numit L-triptofan care accelereaza eliberarea de serotonina, care ofera creierului o stare de bine si de relaxare. L-triptofanul are si un cunoscut efect de calmare.

Deficienta de magneziu poate provoca migrene sau dureri puternice de cap, de aceea este bine sa consumam spanac – o ceasca de spanac pe zi ne asigura 40% din necesarul zilnic de magneziu.

Un studiu britanic a demonstrat ca somonul-o reala sursa de Omega 3- tine nivelul stresului sub control.

Migdalele, fisticul si alunele sunt surse de vitamina B si E si ne ajuta sa ne mentinem tensiunea sangelui in limite normale si cresc sistemul imunitar.

Avocado este bogat in potasiu si reduce tensiunea sangelui.

Sa nu uitam legumele verzi, cele care care ne mentin corpul intr-o stare excelenta si ne ofera un aport considerabil de vitamine.








%d bloggers like this: