Tendinte in machiaj 2009

15 04 2009

Mascara, blush, balsam de buze, cremă hidratantă de zi şi de seară, farduri în toate culorile, creioane dermatografe şi multe-multe-multe rujuri…

Sunteti de acord ca lista noastra de produse de machiaj nu se termină niciodată, nu?

Orice petrecere este o bună ocazie de a cumpăra un nou bronzant sau fond de ten, însă schimbarea sezonului este mai mult decât o simplă oportunitate de a-ţi îmbogăţi trusa de make-up: este datoria oricăreia dintre noi care ştie că rimelul se aruncă după 3 luni iar fardurile după maxim un an, si asta nu din motive de snobism, ci doar din motive de sanătate: produsele cosmetice vechi pot produce iritaţii şi infecţii greu de tratat.

Pentru a te ajuta la realizarea planului de cumpărături, La Mignonne îţi prezintă cele mai dorite tendinţe în materie de machiaj în 2009:

Ochii puternic conturaţi cu negru. Fie că realizezi un efect smokey, fie că nu, un creion dermatograf negru şi un eyeliner sunt binevenite. Inspiră-te din prezentările Narciso Rodriguez şi Stella McCartney pentru a stârni valuri de admiraţie.

Peachy cheeks. Sezonul acesta uită de rozul intoxicant sau bejul şters! Achiziţionează-ti urgent un blush de culoarea piersicii, precum modelele din prezentarea Hermes, iţi va conferi un aer rafinat, dar departe de a fi inocent.

Femme rouge. Rujul roşu poate fi considerat echivalentul clasicei rochii negre în materie de make-up. Nu este nevoie să insistăm asupra necesităţii unui asemenea produs: feminin, intrigant şi având cea mai râvnită culoare.

Fond de ten mat. Divele înmuiate în saloanele de bronzare nu reprezintă beauty-icon-uri. Mai mult, uită de procedeele complicate de aplicare a particulelor ce conferă lumină: sezonul acesta se poartă tenul mat, distins, fără bronz.

Creionul pentru sprâncene. Ia exemplu de la Carine Roitfeld, editorul revistei Vogue Franţa şi lasă-ţi sprâncenele să crească. Pentru a umple golurile, foloseşte creionul de sprâncene. Liniile subţiri, curbate şi negre nu mai prezintă interes decât prin referire la divele anilor ’30-’40.


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: